Mysigt.



Ja nu har jag det verkligen mysigt när jag ligger i vår nya enorma soffa...Är såååå nöjd med den.. Var lite orolig över att färgerna inte skulle passa, men det var ju som klippt o skuret.. Senhade vi väl inte tänkt oss att den var så stor som den var.. Vi tänkte nog att den skulle vara lite mindre så vi fick lite av en chock när den kom upp o iordning. Låter som att vi har världens största soffa. Så är det inte..Men den är ju större än den vi hade innan... Så nu måste jag köpa en ny tavla (en stooor) en hörnhylla med blomma,matta, spotlights och lite ljuslyktor i olika färger. Då blir det bra.. Det är det värsta med att köpa möbler. Då måste man köpa massa nytt, för det man hade innan passar inte till nya möbeln..

Sen vid lunch fick vi finbesök av Lisa och Anne som provsatt våran nya soffa och Lisa provsatt hennes nya soffa. =P Lisa och Andreas tar våran gamla soffa med fåtöljen. Blir nog jättebra. Efter att dom åkte ringde frågade Mariana (Aka Peanut) och frågade om jag ville följa med henne, Emilia o Alicia till Mcdonalds.. Emilila och Alicia (5 år gamla) var ju dönöjda över att vara där och lekte på massor.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Finfin soffa darling! :)

Äntligen hemma igen, och regnet kom direkt. Kul. Tur att jag ändå ska jobba eftermiddag.

2008-07-11 @ 11:46:26
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback