Pillertrillarn.

Ja nu är jag inne på andra dagen med migrän.. Fick det natten mellan måndag och tisdag, började med lite huvudvärk på jobbet. När jag kom hem gjorde det ondare o ondare o jag fick feber. Men jag har ALDRIG haft migrän innan så jag tänkte bara sova bort skiten som jag brukar göra.. Men noooo... Inte skulle det vara så denna gången Utan febern gick upp och jag vaknade av att det som smällde till i huvudet,hade då sovit i 10 min. Det var den värsta huvudvärken jag nånsin vart med om. Jag får sån panik o vänder upp och ner på hela lägenheten i hopp om att hitta en hög med piller..Under tiden börjar jag må så jävla illa att jag får springa mellan toaletten o tömma magen o sen leta piller. Ringer Linus som jobbar vid 4 på morgonen och säger att han MÅSTE fixa piller till mig. För jag hittade inte ett enda i hela lägenheten. Han åker runt halva stan i jakt o får inte heller tag på nåt. Så halv 5 åker vi ner till svärmor och väcker henne för lite piller.. Som tur var hade hon. Har nog aldrig vart så glad över piller som jag var då..

Så hem o försöka sova lite... När man vaknar så har varken huvudvärken eller febern gått bort.. Så till Apoteket o de blev havey shopping. Så man har backup.. Fattade inte varför jag hade kvar den där konstiga huvudvärken heller. Men  där fick jag veta att det kan sitta i 3-4 dagar. Hur kul är de då? Men jag stoppade i mig ännu mer piller och gick till jobbet., vilket jag kände att jag inte skulle gjort.. För fy fan vad det inte kändes bra. Så jag gick hem tidigare och sjukanmälde mig idag. Men igår bestämde jag att det skulle vara borta tills idag.. trodde jag.. Det känns som att jag har svept en flaska vodka ungefär.. Så jag får väl äta massa piller idag med o försöka sova så mkt.

Det här vill jag aldrig vara med om igen.. Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback