Jaha, då var det dags.

Ja då var det väl dags för mig med att skaffa en blogg.. Har väl inte riktigt kommit underfund med detta än. Men det kommer nog snart.

Sitter o har allmänt ont i min armbåge. Som jag var tvungen att brännskada på jobbet i förrgår, på en värmelampa dessutom.. jaja, ni tänker hur varma blir dom på en skala från 1-10? Jo tillräckligt varma för att få sår o blåsor. Sen kan ju aldrig klantarslet själv (jag) lära mig att inte gå för nära dom. Har ju redan blivit märkt för livet av den..

Sen är jag rätt trött på detta regn.. Tyckte det var så mysigt när solen väl var framme. En dag på stranden han man med iaf. Men tycker sommaren kan komma nu. Eller ja, den kan ju vänta 7 veckor tills jag har min semester..=)

Jaja, nu ska jag o min kära sambo spela lite spel.Får se vem som blir sur först.. Finns nog inga mer tävlingsinriktade eller mer dåliga förlorare än  oss.. Så ni kan ju gissa er till hur detta går.. =P

c ya

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har en hemskt dålig förlorare här hemma också :)

Kommer hem på torsdag kväll så det är ett par dagar kvar här nere så vi hoppas på lite sol.

Pussåkram

2008-07-07 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback