Indestructible

Sitter o lyssnar på Disturbeds nya album Indestructible.. Jag är helt kär i den. oväntat va? Precis som alla andra album dom gjort.. Finns inge bättre musik.. Fast får nog sänka lite snart innan grannen kommer o klagar.. Vibrerar nästan i golvet.. haha.. Ja jag tror jag ska gifa mig med David.. Sångaren alltså.. Den bästa låten på denna skivan är Inside the fire. Den måste ni ladda ner o lyssna på.. Jätte bra. Fast det är alla låtar.. Men denna skiva slår nog inte 10.000 Fists.

Aja, nog snackat om Disturbed.. Börjar jobba om 40 min. Hur kul är det? inte alls kul faktiskt. Men det är bara vänja sig.. Det är 5 veckor kvar tills min semester, vi har jobbat sen 1 juli på det nya schemat och jag jobbar VARJE helg.. utan fredagarna (som jag tycker räknas till helg) var det BARA 8 helger irad.. schysst va. Man börjar bli skapligt trött på de nu faktiskt. o alla dessa j*vla ungj*vlar i som springer o gapar i restaurangen o alla andra gäster som inte fattar att man öppnar 5 eller ska klaga på precis ALLT... Jag kommer ju vara gråhårig tills semestern börjar. Men lite glad blev man igår när jag kom till jobbet. Då stod det 3 röda rosor i servisrummet. En till Mig, Mariana o Martina. Från dom nya HV-juniorerna.. haha.. Dom äldre påstår att vi hotat med stryk för att få dom där rosorna. Men så är det inte alls.. Det skulle vi väl aldrig göra.. ;P Men så är det. Vill dom ha bra mat så får dom ju muta oss lite. Funkar alltid. =)

Är lite sugen på att gå ut ikväll efter jobbet. Men var ju ute förra o nästa blir de ju utgång.. Kanske ska ta det lungt denna då..

Dagar kvar till Iron Maiden: 8

C ya

Kommentarer
Postat av: Pearn

Du går in på statistik och där ser man hur många som läst :)

2008-07-18 @ 17:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback