Bubbelvärld

Jo det är väl så att vi alla lever i våra små bubblor. En del har större bubblor än andra. Jag har precis haft en diskussion med en person som har en mindre bubbla. Som tycker att folk som har en blogg försöker endast försköna sig själva, dom har ingen självkritik pga att man inte kan skriva om vettiga saker som rasism. Men då försökte jag förklara att det är inte därför man har en blogg, För att skriva om feminism, rasism och politik. Jag säger inte att man inte får skriva om sånt. Utan jag försökte mer förklara att en blogg är en personlig grej. Man kanske bor långt bort från sina kompisar men ändå vill man försöka göra dom delaktiga i sitt liv. Men nej, då var det så att ALLA skriver samma saker och alla som inte skriver om viktiga saker är idioter.

Jisses.. gissa om jag blev irriterad. Jag gillar inte sånn personer med förutfattade meningar och som drar alla över samma kant och kallar en för idiot bara för att man skriver blogg..

Nee nu ska jag ta och lugna ner mig lite. Börjar jobba om 1,5 timme. Jobbar med Camilla, Martina o Jullan. Fattas bara Mariana sen är det järngänget.. =P Men det ska bli kul.

Skriv vilka ni är som läser min blogg.. Är lite nyfiken. ¨=)

C ya

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det finns väldigt många idioter i det här landet ifall alla som INTE skriver om politik är det.

Det var det dummaste jag hört! Man skriver ju kanske inte alltid till andra, utan mest för att få skriva av sig lite!

2008-07-22 @ 14:59:04
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag läser för fullt =P tihi*

2008-07-22 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback