3 saker som..

3 saker som irriterar mig just nu...

1. Jag får inte på ljudet på den där sabla tv:n, Inte för att det är något att se vid denna tid. Men vi har radiokanalen Bandit på boxen.. Och hur bra är inte den då?

2. Att vi får in tvestjärtar på nätterna.. aaa o dom kommer bara på nätterna.. Hittills har jag hittat 2... Och det är 2 för många...

3. Att den där jävla Peter var på Iron Maiden igår i sthlm. Det är 9 dagar kvar tills jag ska gå.. Dessutom skickade han ett sms om att han stod längst fram. Och til råga på det en bild. För att göra mig ännu mer irriterad var han tvungen att säga att han fått ett svettband från gittarristen....gaaah! he is SO dead... Meeen.. Jag såg ju på bilden att han inte stod längst fram... Längst fram innebär vid staketet.. Som JAG gjorde förra konserten och tänker göra denna.. Moahahahahaha!

neee nog om de..
Min migrän har försvunnit.. I love pills..

Köpte ett nytt tv-spel till playstationet igår. Need for Speed, Pro Street. Himla kul faktiskt.Som den tv-spels nörd jag är. haha.Nästa blir nog Simpsons, Call of duty 4 eller Guitar Hero Aerosmith.. Svårt att bestämma sig..

Sen har jag o Pearn köpt biljetter till Ladies Night den 19 september med.. wooohoo! Så då åker jag hem till Nyköping så ska vi se det där.. Undrar om man kanske ska ta några dagars ledigt o ta en sväng upp till Sthlm med..

nee nu ska jag sätta på en film o mysa i soffan innan det blir jobb..

c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback