Trist dag.

Ja jag är dålig på att uppdatera, men jag har så himlans mycket att göra hela tiden. Igår hjälpte vi lisa o andreas att flytta, sen åkte vi till a6 o det var nog det största misstaget vi gjort detta år. Har nog aldrig sett så mycket folk i Jkpg. Vi for även o köpte raketer, handlade mat, bytte in julklappar osv. Så gissa om man var lagom trött igår.

Sen på kvällen när Linus jobbade kom Sebbe o gjorde mig sällskap. Vi spelade Buzz som jag fick i julklapp, himla roligt att vinna hela tiden. =P

Idag har jag ingenting på schemat, men jag är så trött och det är kallt. Mörkt och grått ute, så jag känner ju inte för att gå ut idag. Men jag funderar även på att åka ner till stan en sväng så man kommer ut lite iaf. Men det lär ju vara lika mycket folk där som på a6.

I förrgår firade vi jul med hela fam Eek. Det var kul att alla kunde komma. massa julklappar var det och jättegod mat.
Kan lägga upp lite bilder.




Lilla Putte var ju med och firade. =)



Julgranen var fullsmockad med julklappar.



MASSA julklappar. Var även mer till höger där, men inge kul med bara julklappsbilder.



Li öppnar julklapp.



Snobben vill hjälpa till att öppna.



Gustav gestikulerar en massa.



weei jag fick öppna klappar jag med. =)



Andreas hann komma han med när vi öppnade. Visst hade jag slagit in med fint papper? =P



Sen var denna julen över!


Ne nu ska jag nog kolla buss, ut måste jag komma lite idag iaf.

Ha en bra dag.

Jessi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback