SOL?

Idag har vi blå himmel och en stor sol. Rena rama vårvädret. Men jag vill ha SNÖ!! Mängder med snö och ta sig fram genom. Kommer knappt ihåg sist vi hade snö på julafton. Ska vi aldrig mer få ha snö på julafton? Julkänsla nada. Men som tur är kommer julgranen in där. Så fort man går in där och känner lukten får man lite julkänsla iaf. =)

Trött som en gnu är jag idag. Kan bero på att jag aldrig kan sova ordentligt som en vanlig människa ska göra. Fattar inte vad det är för fel på mig. Borde ju somna automatiskt snart. Men jag jobbar inte så länge ikväll, bara till 22.. Från 14..

Men imorrn är det sista jobbdagen, sen blir det hemfärd. Ser INTE fram emot den resan med swebus.

Nehe, frukost..

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback