Kort visit.

Ja jag hinner inte med någre längre visit här idag. Börjar jobba snart. Men nu är det bestämt, Jag åker hem den 23 dec till 27. Ska bli kul faktiskt. har ju inte vart hemma sen midsommar.

Helgen var rätt rolig. Var personalbowling i fredags. Jag kände inte alls för det, men bestämde mig för att gå dit o kolla läget. Det sög. Men mariana kom ut efter jobbet och vi drog oss ner till stan.Där träffade vi lite folk.. öhum.. Jag säger bara vilken natt. Länge sen jag hade så roligt. =P Var väl hemma 6 på morgonen, jag skulle upp o jobba kl 9 dagen efter. Alltför pigg var man ju inte.. =P

På fredag kommer sebbe hem! weeeii.. Vi ska ut o ta en öl hade vi tänkt, sen på lördag ska vi på julbord och antagligen på fest hos Mattias efter. på söndag är det resstaurangfest. Kommer bli en tuff helg. Men får se hur det blir. Kanske skiter i alltihopa. =P

Nehe. dags o jobba.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback