Julshopping o kloklippning.

Idag har vart en lång dag. känns det som iaf. Jag och Linus har vart och fixat dom sista julklapparna, så skönt att ha alla klara. Men det blir mycket farande och flängande.

Sen kl 15 var jag med mina små söta kissar hos veterinären för att dom skulle få sina klor klippta. Och nej, det klarar vi inte av hemma. Det är nog annat om man haft katterna sen dom var små så man kunnat lära dom det. Men icke. Sen att det behövs munkavel,ögonbindel,tratt och 2 personer som håller för att klippa klorna på Molly förklarar kanske saken. Dom har lite o bita i dom sköterskorna där. Men dom säger ju att katter med den färgkombinationen har väldigt hett temprament.  JO tack det har vi märkt.

Sen var vi över hos Lisa en sväng och kelade med hennes cocker spaniel valp. SÅÅÅ söt! Dom är ju så fruktansvärt söta dom där. =)

Vi har till och med slagit in alla julklappar och lagt under granen. Är finare med klappar under den. Kissarna bryr sig inte så mycket om klapparna (om det inte är snören på) utan det är kulorna och glittret som är det mest intressanta.

Ne nu ska jag mysa med Linus lite. Enda lediga kvällen vi har ihop tills den 29.

Ha en bra kväll.
Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback