I'm Back!!

Woohoo! Nu funkar äntligen våran dator igen, och ingen är lyckligare än jag. =) Inte för att jag har lidit speciellt mycket utan den, men ändå.

Har precis haft Mariana o lillan på besök. Druckit lite glögg och haft mysigt. =) Försökt planera lite inför nyår. Det blir ju som det blir.

Är ledig 3 dagar nu. 2 kvar blir det ju, denna dag är ju snart över. Imorrn blir det mys med Sebbe o Mariana och på lördag blir det julbord. Jag hittade en superfin klänning som jag tittat på innan men den har inte passat så bra. Sen idag gick jag in igen och provade, den satt hur fint som helst. 6kg mindre gör ju sitt. Så det fick följa med mig hem idag. Glad blir man ju faktiskt. =) Bild får ni se på lördag.

Färgat håret har jag med gjort.



Nu har jag ingen före bild. Men så blev det. Jag är ofantligt trött på denna bild.
Men nöjd blev jag. =)

Sen står det på Facebook att jag och Linus avslutat vårat förhållande. Det stämmer INTE. Jag satt förut och ändrade lite i min info. Tydligen står det inte samma sak på min som på eran. Men bry er inte om det.

Anyway. Får se om jag kommer tillbaka något sen.

Ska nog kolla om det är något spännande på tv.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback