Home sweet Home.

Ja ATT det är skönt o vara hemma igen. =) Har haft mycket trevliga och mysiga dagar hemma i Nyk. Är rätt nöjd över att vi trots allt fick en vit jul. =) En del kompisar har jag hunnit med, mer än vad jag trodde jag skulle hinna med så är rätt nöjd över det med.

Men gissa om det var skönt att sätta sig på bussen. Speciellt eftersom jag hade trevligt sällskap med. Kom en tjej från prag som satte sig brevid mig, visade sig att hon pluggade i Jönköping o vi hade gemensamma kompisar. Världen är himla liten, men tiden gick ju betydligt fortare när man hade någon att prata med.

När jag kom hem fick jag YTTERLIGARE en julklapp från älsklingen. Han säger att jag är bortskämd, men inte undra på de! Lite arg blev jag för jag har redan fått många dyra julklappar av honom och så fick jag ännu en jättedyr. Men samtidigt glad, för jag ville ju verkligen ha det.

Aja, trött som en gnu är jag efter dom här dagarna. Jag återkommer imorrn o berättar lite mer om julen o lägger upp bilder. Sen så hör jag att mina kära små kissar håller på med något så jag måste nog kolla vad det är.

Hoppas ni alla har haft en mysig och bra jul!

jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback