Here we go again.

Jaha nu fungerar internet igen.. Det har vart paj IGEN.. Så vi får se hur länge detta håller i sig.

Har setat och slagit in julklappar i en timme nu. Jag tycker det är jätte roligt.. Dom första 2 paketen.. Men kissarna var SÅ duktiga på att hjälpa mig. Det är ju det bästa som finns.

Helgen bestod av att äta romantisk middag med sebbe i fredags. Himla roligt vi hade, lite planer har vi gjort upp med. Det blir säkert bra. =) Lördagen gick vi på julbord med hela familjen Eek. Så 10st blev vi. Det är så himla bra julbord dit vi brukar gå. Helt otroligt vad gott det är, och allt smakar verkligen hemlagat. Jag åt till och med lax! Jag äter INTE fisk och allra minst lax. Men den var faktiskt god! =O

Efter julbordet skulle jag o Linus gått på inflyttningsfest hos Mattias o Annika, Men vi blev så sjukt trötta så vi tog en bio ist.

Söndags jobbade jag och sket i restaurangfesten. Har inte haft någon lust alls att festa denna helg. Men det blir väl så ibland antar jag..

Ni ska få se min nya klänning jag hade köpt till julbordet.



Vad tycker ni? funderar på att ha den på nyår. med..



Med dom skorna till. =)

Och förresten, vad har ni haft för väder?  Vi har haft detta..



Rätt mysigt faktiskt. Men nu är det på väg bort. =( Hoppas det kommer lite till julafton.


Ne nu ska jag gå o kolla film med älsklingen.

Ha det så bra.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skitsnygg klänning! :) Och mysigt väder har ni också, här är det regnrusk mest hela tiden. Man börjar tröttna, det är ju faktiskt julafton nästa vecka.

2008-12-16 @ 04:10:13
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Catrin

sjukt snygg klänning! Vart har du inhandlat den?! Har sett en liknande på MQ hos Anders som jag har kikat in, men den kostar 800:- tror jag! Tycker definitivt att du ska ha den på nyår!!! Kram Kram

2008-12-16 @ 12:12:41
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Catrin

sv: otrooligt billigt, den måste jag kika på

2008-12-16 @ 13:39:10
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback