Årets sista inlägg.

Ja det här blir nog årets sista inlägg. Lär nog inte bli så många fler idag. Ska ta o käka frukost o göra mig iordning innan Mariana kommer o hämtar mig vid 12. Då ska vi åka o handla mat och fixa allting för ikväll, så vi har mycket att stå i. Det ska nog bli kul tror jag. Först hittade vi ju inga att fira nyår med så att gå från 3 pers till 13 pers tyckte jag var rätt kul. Hoppas bara det är roligt folk som kommer.

Nyårslöften kommer det inte bli för min del i år. Jag håller dom aldrig ändå. Jag är jätteduktig januarimånad.. i stort sett. Haha.. Men ett jag ska FÖRSÖKA hålla på är att jag måste komma igång med träningen. Känns lite väl mycket när man jobbar, för att inte tala om min axel o handled. Men men Jag vill passa på att önska ett GOTT NYTT ÅR! Och fira in det nya året storslaget nu! =)

Ska du ha ett nyårslöfte? och vadå?


GOTT NYTT ÅR!!!!

Jessi

Kommentarer
Postat av: SoffiZ

Gott nytt år!!!

2008-12-31 @ 11:53:56
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Man borde ju ha ett nyårslöfte men som sagt, jag håller dem ändå aldrig heller. Men jag booorde börja träna! Haha, det säger jag efter varje sommar så man är snygg till nästa men det skiten sig alltid! Gott nytt år på dig :)

2008-12-31 @ 16:47:57
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback