8 dagar.

Idag slog det mig att det bara är 8 dagar kvar till julafton. Har kännts som längre.
Men men. Potatisgratängen är i ugnen, julmusiken på och julklapparna färdigslagna. Nu fattas bara julgranen. Den ska vi nog inhandla redan på torsdag, så jag får njuta lite av den innan jag åker iväg.

Har köpt bussbiljtter hem med idag. Hur dyrt som helst. (!) Men det är väl bara för att det är jul och ALLA ska åka nånstans.
Ska bli skönt o komma hem lite. Även om jag inte kommer hinna träffa alla. Har EN dag där jag kan träffa kompisar på. blir lite tajt. Men men, Juldagen ser jag fram emot iaf. =) Eller vad säger du Pearn?

Idag har vi vart hos bostadsvärden med och fått reda på att vi får nya golv i alla rum utom vardagsrummet och köket, dessutom får vi tapetsera i sovrummet med utan problem. ÄNTLIGEN bort med den orange färgen! hatar den. Yuck!

Nee dags o kolla till gratängen, sen iväg till jobbet och posta julkorten på vägen.

Ha en bra kväll alla!

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback