Surt

Jag satt o skrev värsta långa inlägget förut. Sen när jag var klar och skulle publicera så hänger sig datorhelvetet och allt bara försvinner.. Frustrerande? Oh ja. Det är sånt jag inte har något tålamod för.

Är rätt skapligt trött idag, satt halva natten och spelade sanning o konka via msn med syrran. Det var verkligen skitkul o många skratt fick vi, roligast är ju om båda har cam så man ser när den andra ska dansa som en apa. Lättroad är man nog allt.

Idag var den där getingsnubben här och konstaterade att han inte kan göra så mycket för att få bort det där jäkla boet utan en lyftkran. Boet sitter mellan vår o grannens balkong i takbjälkarna så det är väldigt svåråtkomligt. Vår hyresvärd måste då betala för den där lyftkranen o hela baletten om han ska ta bort det. Och om dom inte går med på det ska jag ha sänkt hyra för att jag kan inte vistas i varken vardagsrum eller balkong. Dom har börjat ta sig in i vardagsrummet även fast det är stängt.. Men dom hittar in i alla små kryphål..o slöa e dom med.

Börjar friskna till lite med. Men har en jäkligt störande rethosta, den lär ju inte försvinna på ett tag iaf.. Tillbaka till allvaret o jobbet imorrn. Bara 5 pass till, sen har jag semester!!! woohooo!!!! Nedräkning pågår.. =P

Ha det bra gott folk.
Jessi the queen


Kommentarer
Postat av: Tiny

men usch vad äckligt med getingar!! ): Jag hatar dom. Hoppas hyresvärden går med på att ta bort det! Säg att ni är jätteallergiska med. haha

2008-08-15 @ 13:22:56
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback