Somliga borde inte köra.

Nee somliga borde inte köra bil. Ska jag säga som inte har körkort. Men kan man inte köra och prata i telefonen samtidigt utan att köra på någon så ska man inte prata i telefon. Linus blev påkörd idag när han stod still och blinkade in mot en parkering vid sidan av vägen på enkelriktat. Då kommer en jävla planta och kör som en galning o pratar i telefon samtidigt. Tydligen kan han inte koncentrera sig på körningen då han pratar eftersom att han inte märker att Linus står still o kör rätt in i honom. Linus fick bara ont i nacken, men bilen är ju inte så jävla snygg baktill nu. Jävla idiot! Jag blir så förbannad.

Aja, får försöka lugna ner mig lite. Syrran är uppe i sthlm o tävlar i sms-sm.. kan tänka sig att det blivit en sport. haha. Hoppas det går bra.. Vinner hon så vinner hon 25000:- Vinner hon inte så har hon iaf fått en sprillans ny mobil och det är ju inte helt fel det heller..

Jag har även köpt biljetter till Disturbed nu! Woohoo!  Nu ska jag bara hålla tummarna på att det hotellet jag har kollat ut har rum, annars blir det lite väl långt ifrån.

Men men.. Jobb om 1,5 timme.. Ska hoppa in i duschen så man kanske piggnar till lite. Köpte en ny duschtvål igår och det luktar precis som man öppnar en tutti frutti påse.. haha.. Så jag kommer gå runt och lukta tutti frutti..

Aja, ha det bra gott folk.
Jessi The Queen

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä vissa ska inte ens ha körkort, finns ju idioter överallt

2008-08-15 @ 20:16:14
Postat av: Pernilla

2008-08-15 @ 21:32:32
Postat av: Pernilla

Idioter finns det gott om! Synd att man inte kunde samla alla på ett ställe i en stad. Då slipper man se dem, och framförallt så slipper man råka ut för dem!

2008-08-15 @ 21:33:45
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback