Sjukling.

Ja jävla Linus säger jag bara. Allt är hans fel av att jag sitter här och är råförskyld.Har sovit ca 3,5 timme inatt.. Hatar det när det blir varmt, kallt,varmt, kallt. Hostar o snörvlar lite med på de.. Sen är allt tipp topp..

Utöver det är jag väldans lycklig. Disturbed spelar i Sverige för första gången (som dom är egna så att säga o inte förband till nån.) O kan ni tänka er, jag är ledig!!!!!!!!!!!!!! Gissa om jag ska gå. Jisses alltså.. Jisses.. Dom spelar sthlm den 31 oktober.. WoooohooOoo!!!! Jag ska stå längst fram.. Det måste jag.. Jag o Linus funderar på att åka upp den 30 oktober. Gå på In Flames, Sova på hotell o sen dagen efter gå på Disturbed. 2 Konserter på 2 dagar. Helst hade jag velat se Slipknot med den 12 November.. Men det blir för dyrt..

Helgen annars har vart bra. I fredags jobbade jag, o det blev inte mycket mer än så. I lördags var jag på a6 o shoppade lite mer.. Kom hem med en klänning, en jätte jättemysig kofta (som är mitt bästa köp nånsin) och ett par lite tjockare leggings..Är ju lite kyligt nu när det är dåligt väder.
Sen på kvällen kom Mariana o Martina hem till mig, och det blev en hel del vin. Och till följd på det utgång. Vi tänkte ta Olearys som vanligt med det var sån ENORM kö så vi gick till Centrum. Det var väl sådär. Dom kunde inte blanda kaprinjas heller.. Fasiken vad äckligt det var. Men vi var väl där en 40 min innan vi gick till Olearys igen. Då var det ingen kö alls. Så vi gick ju direkt o beställde kaprinja. Dom är sååå goda där..

Träffade en massa folk gjorde vi med. Hittade bla Fidde, Richard, Alex o co. Sen träffade jag ju med Mattias o Annika. Ja där hade vi riktigt kul. Alltid knökat med folk där med. Efter stängning var jag hungrig så Fidde fick köpa mig en lilla menyn på Donken. Så kul, Alex tjej kommer från Australien och det lät verkligen jättekul när hon sa Donken..
Sent blev det ju som vanligt.

Och Igår jobbade jag arslet av mig bokstavligt talat. Satt i skiten nåt sånt fruktansvärt. Och själv var jag ju med. Men men  ingen dog så det är ju huvudsaken. Kocken fick hjälpa mig i plocka disk.. Men gästerna var lika glada för de..

Nu ska jag se om jag kan slumra lite i soffan. Hoppas på att dom ringer från santex idag om våra getingproblem. Har ett stort getingbo vid balkongen. Så vi kan inte ha öppet längre. Och jag som är så allergisk vill gärna bli av med dom..
 




Hon ser så liten ut i soffan. Men jag ska nog lägga mig o mysa lite med henne nu.





Min nya klänning. Blev den ute i lördags istället för fjärilarna..


Ha det bra gott folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback