Regn regn o åter regn.

Ja nu har det regnat konstant i 3 dagar här nere i Jönköping. På sätt o vis är det skönt för att det har ju rensat luften en del.. Men inatt kom det en sån fruktansvärd skur med otroligt åskväder.Och jag som inte gillar åskan kunde ju givetvis inte sova..
Var ute hos Mariana igår och drack lite vin på hennes balkong, där vi blev invaderade av äckliga tvestjärtar. Dom gillar jag inte heller. Men vi hade det himla kul o trevligt. Lilla Emlila sprang runt i sin pocahontas dräkt och lekte. Så söt.
På tisdag ska jag vara barnvakt till Emilia o hon ska sova här, så jag har lovat henne att vi ska ha pyjamasparty. Och enligt henne så måste ju kissarna med ha pyjamas.. Haha.

igår var jag och Linus på Media Markt med vad vi trodde var vår trasiga damsugare. För den har inte funkat här hemma dom senaste gångerna.. Men när vi var där och kopplade in den så funkade den givetvis.. Jag tycker sånt är lite pinsamt..
Sen var vi o köpte fejkgräsmatta till våran balkong.. Tycker det är så fult med bara betonggolv o vanliga mattor kan man inte ha i detta väder. Men det blev fint faktiskt. mycket skönare att gå på..

Nehe.. Jobb om 3 timmar. Vill verkligen inte.. Vi har hur mycket stora betällningar som helst o hälften i personalen är sjuka eller på semester. Undrar hur detta ska gå..



C ya

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fint det blev på balkongen :) Jo, förr kunde man söka på andra bloggare, men inte nu längre.. De ska fixa, men det verkar ta lite tid.

2008-08-08 @ 17:21:52
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: sandra

jag läser alltid som sagt haahah

2008-08-08 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback