ojojoj

Ja nu har jag vart lite dåligt med mitt bloggande denna vecka faktiskt. I Måndags kväll efter jag har slutat jobbet kom syrran o Tobbe hit. Jättekul att se dom båda. Blev rätt bums i säng då vi alla var rätt trötta..I Tisdags gick vi o spelade äventyrsminigolf. Tobbe kammade hem den segern, Jag på en andraplats, Linus på tredje o syrran på sista. Det är verkligen skitkul o spela det. Tröttnar aldrig. Efter det åkte vi ner till vår underbart otroliga mysiga pir med fina utsikt och tog en glass. Tobbe hann bli kändis på våran webbtidning jnytt.se där när han tittade på ankorna. haha. På kvällen kom Mariana och lilla Emilia o hälsade på. Emilia hade gjort en fin teckning till mig som nu sitter på kylskåpet. Och hon tycker det är dööökul o komma till Jehestita och Hinus o hälsa på. =) Så söt den ungen.

I onsdags gick jag, Cenitha o Tobbe till badhuset. Skulle kolla in äventyrsbadet. Det var vi och alla barn ungefär, men vi hade lika roligt för det i vågorna o strömbassängen. Så kul har jag inte haft på länge, tror det enda jag gjorde var att skratta o skratta. Barnet i en kom verkligen fram då. haha. '

Äckligt jäkla apvarmt har vi det i lägenheten med (ursäkta mina svordomar). Det går inte att öppna balkongdörren och vädra heller för att vi har ett getingbo utanför så varje gång vi har öppet (vilket vi måste ha iaf för att få syre) så flyger det in massa getingar. Vilket jag INTE tycker om. Speciellt inte när dom flyger in i sovrummet. Linus säger alltid: Men dom gör ingenting, dom är inte farliga. Bara det är det är precis det dom är med tanke på att jag måste ha medicinen med mig vart jag än går och proppa i mig 11 piller om jag bli stucken och åka in till akuten om jag blir stucken från midjan o uppåt.. Men neeej, inte farliga alls. Sen har jag lite men från när jag blev stucken i huvudet när jag låg o sov. Lite paranoid blir man allt.



Detta är i våran lägenhet kl 9 på kvällen. Den vänstra är inne den högra är ute. den vänstra rör sig inte mycket mer under natt/dag/eftermiddag/kväll även fast den högra gör de.. BASTU!!!



Mina små änglar.. =)


C ya


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja fy fasen! Vet hur varmt det är, här är det lika varmt och inne dör man. Ändå sitter man där :) Nu får du se till att uppdatera lite oftare så man har nåt kul att göra framför datorn!

2008-08-02 @ 11:12:42
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback