Mums mums mums.

Ja idag har jag enbart levt på smörgåstårta.. Fy fasiken vad det är gott.. Jag, Linus, Linda o deras pappa gick över till Lisa o Andreas nya lägenhet och överraskade dom med smörgåstårta som inflyttningspresent. Dom blev lite chockade eftersom dom satt mitt i maten, Men dom fick slänga den och äta tårta istället.Vilket var mycket bättre, eller hur? =P

vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Är ybertrött..Men Pearn måste ju ha något att läsa..=P

Linus sitter framför sitt j*vla dataspel som jag gjorde misstaget att köpa.. Sen fick jag ett spel förra veckan, och det tror ni jag har fått spela? Nee för det är ju inte samma sak. Trött man blir på dom ibland.

Idag kom min Salming bikini.. Men ena delen passade och andra inte så jag har ett litet problem..Ska kolla om man kan beställa med 2 olika storlekar.. För alla har ju inte lika stora pattar eller rövar.. Annars får jag skicka tillbaka denna o gå på jakt efter en annan.. Men vill ju ha nån som ingen annan har..







Aja, nu ska jag få iväg honom från spelet.. Jobbar resten av veckan. Gissa om jag längtar tills min semester.. 3 veckor kvar...

C ya


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygg bikino måste jag säga :)

2008-08-05 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback