Jehestita...

Ja nu går dumma Martina och kallar mig för Jehestita på jobbet hela tiden.Och det är faktiskt bara Emilia som får säga så. Men hon får stå ut med att jag kallar henne crybaby då.. Så mycket internt.. Martina för övrigt kom med vad vi tyckte var en bra ide igår, Att vi skulle ut.. (som vanligt varje helg) Så hon kom ifrån jobbet lite tidigare och det blev ett kärt återbesök på hennes balkong där med haren och en flaska vin. Efter det tänkte vi twin city men det var alldeles för lång kö så det blev kära olearys igen. Det är ju där man träffar alla man känner o de roliga folket. Här i jönköping är olearys ett av dom största inneställena.. Plus att dom gör godast kaprinjas. Vilket vi var tvungna att ta igår med.. Det måste vara världens godaste drink.. Har ni inte testat det så gör det.. mmmm...

Idag var det inte lika bra ide att gå ut som vi tyckte igår då  vi båda jobbade idag.. Men det var en rätt lugn kväll idag..(som tur var)  Så det var inte så himla farligt faktiskt.. Imorrn öppnar vi för luncher igen.. usch fy o blä.. Ännu mer sovproblem.. Men nu är det bara 3 veckor kvar tills min semester och idag är det exakt en månad kvar tills vi sitter på planet till turkiet.

Nästa helg är jag ledig lördag och söndag.. sååå skönt.. Hoppas lite på utgång då med. Speciellt med min peanut. Det var så länge man satt o förfestade ordentligt. Oftast hinner man förfesta nån timme o sen ut nån timme på krogen.. mycket stressigt..

Ett himla liv är det i lägenheten med.. Det har flygit in en stor nattfjärli. Stackars nattfjäril säger jag bara, för den håller på o dö en plågsam död av mina kära små kissar som ska riva hela lägenheten i jakt på den. Fast det ser väldigt roligt ut.

Linus har jobbat heeela denna vecka. Så jag har gått o lagt mig själv en vecka i sträck nu..Tycker inte det är speciellt roligt. Man blir snabbt bortskämd..

Nehe om man ska sätta på en film så man kan somna snart. Ska ju upp vid 8 o ringa om smörgåstårta.. mmm.. Det måste vara det godaste som finns på denna planet..

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback