Försäljare.

Sitter o kollar på du är vad du äter. Tittade på det igår med, och då upptäckte jag att man själv inte ska äta när man tittar på det. För man får bara dåligt samvete. Fast så farligt var det inte. Jag satt där med min fil o musli med morotsbröd o keso.. Det dåliga var nog oboyen jag drack.. Men jag är ju oboyberoende. Fast dom igår som var på programmet var ju extrema. Levde på ENBART snabbmat o godis. Jag har 2 filosofier om det. 1 är att man blir såpass beroende av det där flottiga att man till slut måste ha det hela tiden. 2 är att man blir äcklad av det till slut när man äter för mycket sånt.. Jag tillhör nog den andra kategorin. Jag mår bara illa om man äter för mycket eller för ofta.  Men sen är ju jag en sån som kan äta frukt o grönsaker i mängder. Inte mycket som slår en god sallad, speciellt nu på sommaren.

Ringde på dörren förut, och när man inte väntar besök här nere i jönköping ska man egentligen inte öppna dörren för troligtvis är det jehovas. Men när jag tittade i titthålet stod det 2 killar där, och utan biblar så jag chansade och öppnade. Det första dom säger är: vi är inte från jehovas, och vi är inte här angående något religiöst eller politiskt!. Jisses tänkte jag då.Det måste vara första gången det händer. Men dom ville komma in o prata lite, och jag släppte in dom. Jättetrevliga. Den ena visade sig vara från Nyköping och bo granne med min kusin i stigtomta. Jisses vad världen är liten. Så vi babblade på säkert en 20 min innan han kom fram till att han ville sälja böcker. haha roligt var det iaf.

Emilia kom inte till mig idag. Är lite sämre idag och har inte sovit något inatt. Det är ju inte så bra att smitta ner henne.. Så hon o jag får ta pyjamaspartyt en annan gång helt enkelt.. Men nu ska jag göra mig lite honungste o apelsin till de o sätta mig framför simpsons.

Ha det bra gott folk.
Jessi the Queen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahaha! Jag blir ännu mer sugen på godsaker när jag ser Du är vad du äter. Fattar inte varför, man borde ju bli äcklad men jag vill bara ha meeeer! :) Haha!

Coolt att Nyköping dras mot Jönköping, då hade ni nåt kul att prata om i alla fall. Blev det någon bok då av de trevliga pojkarna? Du måste väl ha köpt en i alla fall :P Pussåkram

2008-08-12 @ 20:46:56
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Tiny

har lagt till dig på min blogg nu. (:

2008-08-13 @ 00:31:07
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback