Dans på bordet.

Ja igår på jobbet var en intressant kväll.När jag kom så ställs jag mot väggen av min hovmästare Camilla som frågar vad jag gjorde i fredagskväll..Jag blev helt ställd.. Men jag gjorde ju inget annat än jobbade och sen åkte hem o sov. Men det var inte vad hon hade hört. Hon hade hört att jag hade dansat på borden nere på piren. I samma veva så kommer Martin och Kristian (2 hv-juniorer) och säger: Så du dansade på borden i fredags.. Jisses tänkte då jag.. vart i helskotta kommer detta från. jag förklarade för dom med att jag faktiskt var på jobbet.. Så det var vääldigt omöjligt att jag skulle gjort det. Jag var visserligen ute i lördags, men då var jag inte på piren, o inte dansade jag på några bord heller för den delen. Sen en timme senare kommer resten av Hv-junoirerna och säger samma sak.. Fast då hade det tydligen vart martina som dansade och jag hade hejat på..
Så våran slutsats är: antingen så driver dom med oss eller så har vi 2 dubbelgångare här i stan.. haha

Börjar jobba om 2 timmar igen. Jag, Martina, Sassa och en ny tjej Josefin. Vi hoppas Josefin lär sig mycket så hon kan gå in o jobba för Martina på Lördag.. Jag o Martina har nämligen stora planer då.. moahhaha... Så vi håller tummarna för att hon blir ledig. Sen åkte ju jag på o jobba söndag.. crap.. Men för det skulle jag få ledigt imorrn och 2 biobiljetter. Inte helt fel faktiskt för att gå in o jobba 6 timmar.

idag var jag nere på stan med Linda och shoppade lite. Jag skulle egentligen bara ha ett par leggings.. Men det blev 3 par.. o en tröja.. Tröjan köpte Linda en likadan.. Så vi kommer med stor sannolikhet se likadana ut i turkiet.. haha. Men den var snygg..


Gjorde så jävla ful min så den fick inte vara med.. haha.., Men denna blir det nog till att ha på lördag isåfall. Fast svarta leggings istället för jeans o mina guldskor.. Perfa..

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback