Bra shopping.

Idag har det vart en lååång dag. Känns det som iaf. Klockan ringde 07.30. Ja kan ni tänka er att JAG går upp vid den tiden på dygnet, nästan chockerande. Men strax efter 8 gick vi ut på vår dagliga morgonpromenad (som vi gått under semestern nu.) Den var rätt jobbig för det blåste storm så man fick kämpa sig fram. Men efter den blev det jättegod frukost. Nästan iaf. I 1,5 års tid har jag ätit samma musli o samma fil varje morgon och tyckt det var jättegott.. Men nu har dom slutat med min musli!! Helt förkrossande. Så jag fick tugga i mig havrefras. Det går, men inte lika gott.

Sen satt vi o tog det lungt o väntade på att affärerna skulle öppna vid 10. Så strax efter 10 begav vi oss ner till stan. Började på banken där jag bytte bank till Swedbank. Hade ju fortfarande sörmlands sparbank. O dessutom behövde jag ett nytt kort. Det tog en bra stund. Efter det gick vi på bikinijakt. Jag kom på att jag inte har något att bada i när vi ska till turkiet nästa vecka. Bra årstid att komma på det.

Men vi började på Intersport. Hittade inget av intresse.. Fanns rätt mycket, Men jag är så ruskigt kräsen när det gäller sånt. Vidare till stadium, inget där heller. Men på Team sportia hittade jag en grön bikini, det som var så bra var att det var 50% rabatt. Så 50 kr/del. Tyckte jag var helt ok. När jag skulle betala kom Linus på att han hade ett team sportia medlems kort. Han hade fått så mycket bonus så han hade 100kr rabatt. Så jag fick min bikini gratis! Hel nöjd var jag.

En snabbis in på H&M där jag hittade ännu en bikini. O när jag skulle betala den så var det 10% rabatt på allt i butiken för medlemmar. Rätt gött det med. det är inte så mycket.. Men lite..=) Så idag var det en bra shoppingdag. Efter det sprang vi upp till kassaservice o lämnade in min puckade telefon. Igen.... O sen växlade vi pengar till turkiet. Är inte många dagar kvar nu.

Imorrn sticker vi til Kålmården och ska bo på vildmarkshotellet en natt. Ska bli hur mysigt som helst. Det bästa är ju ändå hotellfrukosten..=P

Nee dags för middag. Blir nog Spaghetti med Köttfärsås. Smidigt o bra.

Ha det bra gott folk.
Jessi the Queen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback