Blir så trött..

Jo nu vill jag vara frisk.. På en gång.. Jag hatar verkligen att vara sjuk..Men men det är bara att acceptera läget. Jag förstår inte riktigt varför jag inte är trött heller. För det enda jag sovit idag på eftermiddagen är 20 min.. Och idag var det första gången som jag åt middag sen i torsdags med..Igår åt jag 2 små potatisar på hela dagen o kvällen, Linus tvingade i mig 2 skedar fil när jag kom hem från jobbet med.. I lördags åt jag en 1/5 dels pizza..o just de.. o en fyllechesse på donken på natten.. I fredags åt jag nog bara frukost. Fast inte undra på att man inte vart hungrig när man blev sjuk.. Jag blir inte hungrig då iaf..

Imorrn är det exakt 3 veckor kvar tills vi åker till Turkiet.. Det har inte riktigt slagit mig att det är så nära.Imorrn är det även en månad kvar tills jag fyller år.. Känns som att jag precis gjorde det.. Funderar på att ha en liten fest då.. Ni är välkomna..=)

Sen hade Linus en överraskning åt mig. Fast jag kom på det så det är inte så mycket överraskning längre.. Ja jag vet.. Jag är skitjobbig när det gäller sånt. Och även jättenyfiken. Men iaf, Jag älskar ju tigrar.. Jättemycket. Och dom har ju öppnat Tiger world på kålmården så jag har alltid velat åka dit.Så då var hans överraskning att vi skulle åka dit, bo på vildmarkshotellet, kolla på delfin uppvisningar o sen har dom tydligen safari där med. Tropicarium hoppas jag vi hinner med.. Jag tycker det var en väldans rolig överraskning iaf. =) Så den 29 aug åker vi upp dit.

På tal om tigrar. Jag har fått veta att min tiger tattuering är målad av asiaten i Miami Ink. Det tycker jag är lite häftigt faktiskt. Sen till hösten ska jag nog fylla i den jag har i nacken.. Skulle även behöva fylla i tassarna.. O så har jag lite nya projekt.. Jisses.. kommer ju se ut som Kat Von D när man är klar.. Nee då.. så långt ska det inte gå..

Jag har faktiskt varit ute lite idag.. Gick till willys en sväng. Tur det  inte är långt för jag höll på o avlida utmed vägen.. Det är ju SÅ synd om mig. =P Fling har verkligen sovit i soffan heeeela långa dagen.. Hon var riktigt trött idag..

O de e jag nu med.. Så jag hoppas att min snok o hosta lugnar sig lite nu så jag kan sussa..För imorrn kommer ju lilla Emilia. =)



Hon har legat på alla möjliga ställningar o vis.



Liten tröttmössa så där.. Brukar era katter sova sådär? För mina gillar den där ostbågestilen..



Sen kom Molly o myste lite med.. Dom är såå söta. Det är så skönt att ha dom med tanke på att man är själv rätt mycket. Speciellt på nätterna. Som denna vecka kommer jag inte sova något med Linus. Han jobbar hela veckan o lagom när han kommer hem går jag upp.. Sen är det så skönt när man kommer hem från jobbet o dom sitter o väntar på en för att sedan kela ihjäl sig..

Aja, Försöka sova lite.

Ha det bra gott folk.
Jessi the Queen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback