3 pass kvar.

 Ja jag jobbar bara idag,imorrn och på torsdag. Sen har jag Semester! Det ska bli såå härligt. Jag skulle gärna kunnat ta den idag istället. Känns som att vi kommer ha en del att göra denna vecka med tanke på att vi har Lastbilsmässa. Jisses. Snart sätter alla andra mässor igång, o för att inte tala om elitserien. Aldrig har vi det lugnt.

Jaha, Helgen har vart rätt lugn för ovanlighetens skull.. Fredagen bestod av jobb. Förra veckan var det Promotion Expo mässa, så vi hade en 200 pers på hotellet. Som tur var åt dom inte hos oss utan dom hade ett evenemang på Elmia. Däremot fick jag en del att göra i baren en stund. Men det är bara kul. Lördagen var jag ledig och hade tänkt tillbringa kvällen i soffan. Det var så länge sen man gjorde det. Men då kommer Martina på (Det är alltid hon som kommer med ideerna.. ;P) att vi skulle gå ut.. som vanligt varje helg med andra ord. så där sprack min plan. Jag lyckades genom en hel del övertalning att få Fidde o skjutsa ner mig till Martina, Ja Fidde Du är väldigt snäll.. =P

Vi satt som vanligt på hennes balkong. Men denna gång var inte haren där o gjorde oss sällskap utan denna gången var det igelkotten. Vi skrattar lika mycket varje gång. Vi gick sedan till ett par kompisar till henne en stund, där hann vi både nykra till och bli trötta.. Så mycket Hi-life var de där. Runt halv ett tiden skulle vi gå ut.. Vi gick in på olearys och precis när vi skulle betala inträde så vände vi, gick o käkade o åkte hem istället. Vi hade verkligen ingen lust alls att gå ut. Så det blev ju en väldigt billig kväll.

Söndagen jobbade jag hela långa dagen. 11-23 helt själv. Dom första 6 timmarna finns absolut ingenting att göra, men dom sista 6 timmarna får man springa häcken av sig istället..

Igår jag gick jag och älsklingen på bio. Vi såg nya mumien filmen. var faktiskt väldigt bra. Speciellt om man sett dom andra 2 med. Sen köpte vi även resväskor , måste ju ha nåt o packa kläderna i när vi åker. Linus köpte en Svart och jag en lysRosa.! =) Den är SÅ FIN. haha.Imorrn är det för övrigt bara 2 veckor kvar till solen o värmen.

Sitter i soffan o fryser som en gnu. Är inte varmare än 13 grader här idag. känns att hösten är på väg, så det börjar bli dags att köpa lite mysiga koftor.. Kanske en jacka med om man hittar någon snygg.



Lite suddig bild, sen är det mörkt med. Men detta är våra fina nya resväskor.



Mina små älsklingar. Så söta.

Ha det så bra gott folk.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback